Isnin, 5 Januari 2009

HAPPY NEW YEAR........



Aaha...berjumpa lagi kita..Alhamdulillah..pejam celik dh pun beberapa hari kita meninggalkan tahun 2008..tahun yg byk menyimpan segala kenangan manis mahupun pahit.. Usia pn semakin meningkat..hi..hi.. ...hmm..mesti u all ada azamkn..saya pn ada..he..he..tapi secret ler..takut x menjadi pulak..Ooh ya..new year baru nie..saya x sambut kt mana2 pn..cuma d rumah..rest secukupnya..lg pn cuaca x berapa ok kt Kuantan nie..baru 2,3 hari lepas ujan lebat spjg hari..hari nie..ok ckit..so sori coz lma x update blog..lgpn sejak sabtu sampai ler arinie..saya DEMAM.. pgi jupe doktor dia check tekak..katanya tekak dh merah giler..hampir bengkak..byk juga saya dpt ubat..nk cpt sembuh kna ler mkn ikut time ubat 2..hi..hi..saya nie dah ler culas mkn ubat... orang smbt thun baru dgn ceria tapi saya demam plak..Doakan semoga saya cepat senbuh yer..apa2 pn..I want to wish to all "Happy New Year 2009"..Semoga apa yg anda azamkn tercapai pd tahun nie..klu x cba lg next year..hi..hi..


Tiada ulasan: